.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:واگذاری طرح‌های محرومیت زدایی به بسیج
طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق روستایی و کم برخوردار به بسیج واگذار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه بهره‌برداری از ۲ هزار و ۵۵۰ طرح محرومیت زدایی و ۴۰ هزار مسکن مددجویی سراسر کشور با بیان اینکه محرومیت هایی در مازندران دیده می‌شود که پایان بخشیدن به آن‌ها هنر دست بسیج است، گفت: برای توسعه استان از ظرفیت بسیج سازندگی به طور ویژه استفاده خواهد شد.

او با به نتایج نامطلوب نگاه اقتصادی حاکم بر کشور در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: اقتصاد تاکنون در اختیار تفکر بسیجی نبود و برای برون رفت از آن باید از تفکر بسیجی در حل چالش بزرگ اقتصادی کشور بهره برد.

استاندار مازندران اقتصاد مقاومتی بهترین را مهمترین راه برون رفت کشور از مشکل اقتصادی دانست و ادامه داد: اجرای طرح‌های محرومیت زدایی استان به بسیج واگذار می‌شود و اعتبارات ویژه‌ای را از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار بسیج قرار خواهیم داد. ‎

حسینی پور گفت: طرح‌های اولویت‌دار استان در حوزه محرومیت زدایی در روستاها، مناطق بالادست و کم برخوردار به بسیج سازندگی واگذار می‌شود

او گفت: تسریع در بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی بخش کشاورزی در این مناطق بسیار مهم است که از طریق بسیج سازندگی به سرانجام خواهد رسید.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.305 seconds.